Klub zakupowy Mimomento.pl wybrał agencję E_misja Interactive 360 (NuOrder Group) jako partnera w działaniach performance marketingowych.
Agencja przeprowadzi kampanie performance marketingowe zorientowane na osiągnięcie najważniejszego celu, jakim jest wzrost sprzedaży. Dodatkowym zadaniem postawionym przed agencją jest zwiększenie świadomości klubu zakupowego Mimomento.pl wśród konsumentów. Zadanie to będzie realizowane z naciskiem na podstawowy wyróżnik marki Mi Momento, jakim jest stała współpraca marki z polskimi designerami, m.in. Magdą Hasiak i Natalią Siebułą.
MiMomento.pl to klub zakupowy oferująca oryginalne produkty najlepszych światowych marek w bardzo korzystnych cenach. Ambicją marki jest zapewnienie swoim klientom odrobiny luksusu i zadowolenia z udanych zakupów.
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/e-misja-interactive-360-dla-mi-momento